Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» є дві причини, через які покупець може повернути/обмінювати куплений ним товар: 1. якщо товар не відповідає якості про яке заявляв виробник (НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ); 2. якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з будь-якої причини не влаштовує покупця (НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ). Повернення має бути належної якості: - товарна упаковка не пошкоджена - Комплектація повна - відсутні будь-які механічні пошкодження упаковки та/або товару - відсутні сліди користування Повернення може бути здійснено протягом 14 днів з моменту отримання. Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова Пошта" або "Укрпошта" за домовленістю між сторонами. Транспортні витрати по поверненню/заміні товару НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ компенсуються покупцем. Повернення фактично оплачених за товар коштів здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів після отримання та перевірки продавцем товару. Для вирішення питань обміну та повернення товарів – звертайтесь за номером +380 (99) 737-04-65. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків покупець у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати: - пропорційного зменшення ціни; - безоплатного усунення недоліків товару; - Відшкодування витрат на усунення недоліків товару. - при виявленні недоліків, що не підлягають ремонту, Покупець може запросити заміну товару або повернення коштів. Інформування про отримання товару неналежної якості має бути виконане у перші 24 години після отримання товару Покупцем телефонним дзвінком або повідомленням у месенджері Viber за телефоном +380 (99) 737-04-65. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення Покупцем правил користування товаром або його зберігання. Покупець має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника. Повернення здійснюється за рахунок отримувача. Повернення коштів здійснюється зручним для Покупця способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.